Температура після антибіотиків у дитини: причини, способи лікування, відгуки

При захворюванні дитини вірусною інфекцією йому призначають курс лікування антибіотиками. Через кілька днів стан маленького пацієнта поліпшується, температура приходить в норму. Але іноді після терапії стовпчик термометра знову повзе вгору, у дитини з’являються хворобливі відчуття, млявість і озноб.

Невисока температура, трохи перевищує норму, і супутні симптоми свідчать про нормальної реакції організму на перенесений запальний процес. Після лікування антибіотиками такі наслідки поширені в медичній практиці. Однак зазначене стан може свідчити і про нову хворобу, з якою призначений препарат не може впоратися. Вирішити дану ситуацію допоможе лабораторне дослідження крові.

Особливості

Температура після антибіотиків у дитини 37 градусів свідчить про те, що організм намагається самотужки боротися з хворобою. Проте цей процес необхідно контролювати.

Дивіться також:  Діагностика аутоімунних захворювань: методи і основні показники

При будь-якому нездужанні, особливо якщо стосується дітей, треба звертатися до лікаря, щоб встановити причину.

Іноді батьки самі починають лікування. Таке легковажність з їх боку може призвести до небажаних наслідків. Якщо після прийому антибіотиків піднялася температура у дитини і не знижується протягом декількох днів, це є результатом неправильного лікування. Препарати, які призначають при простудних захворюваннях, не можуть впоратися з іншими видами інфекції, а тільки погіршують стан хворого.